Monday, October 10, 2011

Pumpkin Patches

こんにちわ!みんなはげんきですか。

こんしゅうのすいよびにわたしのちちおやはひこうきでニューヨークへきます。わたしたちはちかてつでレストランとびじゅつかんヘいきます。でも、まいばんよじからじゅいちじまでべんきょします。たいへんですね。らいしゅうのげつよびにちちおやはひこうきで Seattle へかえります。

じゃあ、コヒーをのみます。はちじにちかてつでにほのごの class へいきます。サよなら!


3 comments:

  1. Nakasan こんにちは。 わたしのなまえはたかはしちかこです。

    おかあさんが ニューヨークにくるの、たのしみですね! どのレストランにいきますか? おかあさんはどこからきますか?

    You must be excited about your mother visiting you! Which restaurant are you taking her? Where is she flying from?

    Hope you have a wonderful week with your mother and enjoy your classes!

    ReplyDelete
  2. Chikako,

    こんにちわ!わたしのははは Seattle からきました。でももかえりました。たいへんですね。ははとかのじょは"Elsewhere"へいきました。たべものはとてもおいしいです。

    あなたのおくにはどちらですか。だいがくのがくせいですか。

    Thank you for commenting on my blog!

    ReplyDelete
  3. I'm glad you had a good visit with your father :)

    コーヒー is a good solution for most things -- especially being tired and needing to do homework after a good weekend.

    ReplyDelete